СТЕРЕОТИПНА СУТНІСТЬ СОЦІАЛЬНО- ПОЛІТИЧНОГО АТТРАКТОРА
Ключові слова:
соціально-політичний аттрактор, соціально-політичний стереотип, структура стереотипу, ціннісний образАнотація
Розкривається сутність соціально-політичного аттрактора як стереотипу поведінки та мислення, визначаються властивості стереотипу, які реалізуються в соціально-політичному аттракторі
Посилання
Авалиани С. Природа знания и ценности / С. Ш. Авалиани. – Тбилиси : Мецниереба, 1989. – 178 с.
Бакиров В. Ценностное сознание и активизация человеческого фактора / В. С. Бакиров. – Х. : Вища шк., Изд-во при ХГУ, 1988. – 152 с.
Егорова-Гантман Е. Политическая реклама / Е. В. Егорова-Гантман, К. В. Плешаков, В. Б. Байбакова ; научн. ред. А. А. Бирюков. –
М. : ЦПК «Никколо М», 1999. – 240 с.
Князева Е. Случайность, которая творит мир. Новые представления о самоорганизации в природе и обществе / Е. Н. Князева //
В поисках нового мировидения: И. Пригожин, Е. и Н. Рерихи. – М. : Знание, 1991. – С. 3–31.
Костенко Н. Ценности и символы в массовой коммуникации / Н. В. Костенко. – К. : Наук. думка, 1993. – 128 с.
Липпманн У. Общественное мнение / У. Липпманн; пер. с англ. – М. : Ин-т Фонда «Общественное мнение», 2004. – 384 с.
Політологічний енциклопедичний словник / [за ред. Ю. С. Шемшученка, В. Д. Бабкіна]. – К. : Генеза, 1997. – 400 с.
Семендяев О. «Эффект стереотипизации»: теоретическое обоснование манипулирования массовым сознанием в социологии США /О. Ю. Семендяев // Социс. – 1985. – № 1. – С. 164–167.
Шихирев П. Исследование стереотипа в американской социальной науке / П. Н. Шихирев // Вопросы философии. – 1971. – № 5. –
С. 168–175.