ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ТА РОЛІ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ В СИСТЕМІ МАНІПУЛЯТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • М. К. Кушакова Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинсього, Ukraine

Ключові слова:

політична маніпуляція, політична реклама, маніпулятивний вплив, електорат, свідомість

Анотація

У статті досліджено місце та роль політичної реклами в системі маніпулятивних технологій. Автором визначені загальні особливості використання маніпулятивних тех-нологій у передвиборчий період та проаналізувані основні аспекти використання полі-тичної реклами та її вплив на свідомість громадян

Біографія автора

М. К. Кушакова, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинсього

аспірантка кафедри політології Навчально-наукового інституту історії, політології та права

Посилання

Егорова-Гатман В. Политическая реклама / В. Егорова-Гатман. – М. : Центр политического консультирования «Николо М.», 1999. – С. 240.

Буртак С. Політична реклама як маніпулювання громадською думкою / С. Буртак // К., 2004. – № 30. – С. 26–34.

Полторак В. Политический маркетинг и организация избирательной кампании / В. Полторак // Социология: теория, методы, маркетинг. – 2002. – № 1.

Политические технологии [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://mirslovarei.com/content_pol/POLITICHESKIE-TEXNOLOGII-686.html.

Політологічний енциклопедичний словник / Упорядник В. Горбатенко ; за ред. Ю. Шемчушенка, В. Бакіна, В. Гор-батенка. – [2-е вид., доп. і перероб.]. – К. : Генеза, 2004. – 736 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Політичні інститути і процеси