ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПОЛІТИЧНОГО ЛІДЕРА ЗАСОБАМИ PR-ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ПЕРЕДВИБОРЧОЇ БОРОТЬБИ

Автор(и)

  • С. П. Остапенко Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинсього, Ukraine

Ключові слова:

імідж, політичний лідер, передвиборча боротьба, PR-технології

Анотація

Стаття відображає наукове осмислення ролі іміджу політичного лідера засобами PR-технологій. Також проведено аналіз найзначущих аспектів формування і станов-лення іміджу політичних лідерів в Україні

Біографія автора

С. П. Остапенко, Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинсього

аспірантка кафедри політології Навчально-наукового інституту історії, політології та права

Посилання

Ацюковский В. А. Краткий политологический толковый словарь / В. А. Ацюковский, Б. Л. Ермилов. – С. 75.

Денисюк С. Г. Формування позитивного іміджу України в умовах глобалізації / С. Г. Денисюк / Держава і право : зб. наук. пр. Юридичні і політичні науки. – К. : Ін-т держави і права ім. В. М. Корецького НАН України, 2003. – Вип. 22. – С. 648–654.

Денисюк С. Г. Імідж політичного лідера в контексті розвитку української політичної культури: особливості формування та механізми реалізації : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора економ. наук : спец. 23.00.03 – «Політична культура та ідеологія» / С. Г. Денисюк. – Київ, 2007. – 18 с.

Лікарчук Н. В. Організація передвиборчої команди і проведення виборчої кампанії. Загальні принципи і методи / Лікарчук Н. В. // Держава і право : зб. наук. праць / Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України. – 2003. – № 19. – C. 586–589.

Лебон Г. Психология народов и масс / Г. Лебон. – СПб., «Унверситет». – С. 126.

Почепцов Г. Имидж: от фараона до президента / Г. Почепцов. – К. : Адеф-Украина, 2004. – 328 с.

Избирательная кампания: стратегия, тактика, психологические аспекты / [Слепенков И. М., Аверин Ю. П., Усманов Б. Ф., Розенталь Э. М.]. – М. : Российский центр избирательных технологий, 1995. – 68 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Політичні інститути і процеси