Міфологізація політичної реклами

Автор(и)

  • Наталія Віталіївна Лютко Хмельницький національний університет, м. Хмельницький, Україна

Ключові слова:

виборчі технології, виборчий процес, політична реклама, політичний міф, міфологізація, політична трансформація

Анотація

Виокремлено основні характеристики міфу, які забезпечують його функціонування у політичній сфері суспільства. Аналізуються природа політичного міфу та його вплив на мотивацію політичного вибору в контексті виборчих процесів в українському суспільстві. Показано, що міф виникає у процесі міфотворення та міфотворчості. Розглянуто аспект застосування певних прийомів або технологій у процесі міфотворчості. Визначено сутність міфологізації політичної реклами як складного комунікативного процесу. Проаналізовано роль політичної реклами у виборчих процесах як технології створення і виробництва політичних міфів.

Біографія автора

Наталія Віталіївна Лютко, Хмельницький національний університет, м. Хмельницький

кандидат політичних наук, доцент

Посилання

Геращенко Л. Л. Реклама как миф / Л. Л. Геращенко // Обсерватория культуры : журнал-обозрение. – 2006. – № 2. – С. 27–29.

Кассирер Э. Техника современных политических мифов / Э. Кассирер // Феномен человека. Антропология. – М. : Высшая школа, 1993. – С. 143–198.

Курлищук Р. Политическая реклама: сфера мифотворчества или его продукт? [Електронний ресурс] / Р. Курлищук // Бренное и вечное: политические и социокультурные сценарии современного мифа : материалы Всерос. науч. конф. 11-12 октября 2005 г ; НовГУ им. Ярослава Мудрого. – Великий Новгород, 2005. – С. 119–121. – Режим доступу : http://brennoe-i-vechnoe.narod.ru/05-27.html.

Лисенко В. Політичний міф як архаїзація соціокультурного простору в нових історичних умовах / В. Лисенко // Персонал. – 2007. – № 8. – С. 30–34.

Мороз А. Міфологізація політичних цінностей у контексті президентської кампанії 2010 року [Електронний ресурс] / А. Мороз. – Режим доступу : http://www.viche.info/journal/1836.

Савельев А. Политическая мифология [Електронний ресурс] / А. Савельев. – М. : Логос, 2003. – Режим доступу : http://savelev. ru/book/?ch=367.

Ульяновский А. Мифодизайн рекламы [Електронний ресурс] / А. Ульяновский. – СПб., 1995. – С. 135. – Режим доступу : http://birthlight.ru/politicheskaya-reklama-str53.html.

Хавкіна Л. Політична реклама як міф про суспільно-політичну сферу буття соціуму в аспекті етики [Електронний ресурс] / Л. Хавкіна. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/zpndzp/2008/Chawkina_L.htm.

Цуладзе А. М. Политическая мифология [Електронний ресурс] / А. М. Цуладзе. – Изд-во «Эксмо». – 384 с. – Режим доступу : http://www.novsu.ru/npe/files/um/1412/bg/shell/arh/mono/Цуладзе%20А.%20Политическая %20мифология.htm.

Шайгородський Ю. Міфологія як засіб моделювання політичної реальності / Ю. Шайгородський // Віче. – 2009. – № 15. – С. 35–38.

Шарлай В. І. Особливості аргументації в політичній рекламі Юлії Тимошенко у передвиборчій кампанії 2010 року [Електронний ресурс] / В. І. Шарлай. – Режим доступу : http://intkonf.org/sharlay-v-i-osoblivosti-argumentatsiyi-v-politichniy-reklami-yuliyi-timoshenko-u-peredviborchiy-kampaniyi-2010-roku/.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Політичні інститути і процеси