ВЕЛИКИЙ БІЗНЕС ЯК ФАКТОР ПОБУДОВИ ТА РОЗВИТКУ ПОЛІТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Ключові слова:
бізнес-еліта, капітал, групи-інтиресів, ринкова економіка, внутрішньо елітарний, влада, суспільство, реприватизація, преференції, революція, накопичення, приватизація, лобіювання, трансформаціяАнотація
Сьогодення української політичної культури вже тривалий період пов’язано з
великим капіталом. Потужні українські компанії та їхні власники, надають політичним процесам певні напрямки. Актуальність проблематики відносин великого бізнесу та представників політичної еліти підкріплються фінансуванням різного роду політичних проектів під час виборчих кампаній, лобіювання своїх інтересів через органи влади. Разом з тим, треба зазначити що маючи величезний вплив великого бізнесу на суспільство він має потужні можливості щодо реалізації актуальних проблем суспільства.
Посилання
Ионин Л.Г. Олигархи: в кавычках и без кавычек. Предисловие к книге Паппэ Я.Ш. «Олигархи». Экономическая хроника
-2000. – М.: ГУ ВШЭ, 2000.
Кальниш Ю.Г. Етика влади й розвиток культури державного управління в Україні // Розвиток культурного потенціалу
державних службовців в Україні: Наук. пр. / За заг. ред. В.А. Ребкала. – К.; Житомир: Полісся, 2002.
Радаев В.В., Шкаратан О.И. Социальная стратификация. – М.: Аспект Пресс, 1996.
http://delo.ua/news/economics/organisation/info-23343.html.
http://investgazeta.net/print.php?id=19454&number=3&year=2005&top100=1ФПГ.
http://www.infousa.ru/government/dmpaper9.htm.
http://www.prezident.gov.ua/news/data/7_12041.html.
http://www.zerkalo-nedeli.com/nn/print/51247.