ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА «ЛІВИХ» НА ДОСТРОКОВИХ ПАРЛАМЕНТСЬКИХ ВИБОРАХ: АНАЛІЗ МАНІПУЛЯТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Олена Олександрівна Яцунська Національний університет кораблебудування ім. адмірала Макарова, Ukraine

Ключові слова:

маніпулятивні технології, емоції, телевізійна політична реклама, КПУ, СПУ, блок Наталії Вітренко «Народна опозиція», дострокові парламентські вибори

Анотація

Сучасні виборчі кампанії будуються на маніпулятивних технологіях. Їх метою є
вплив на людські емоції, і, перш за все, на основні з них – страх і надію. На прикладі телевізійної політичної реклами КПУ, СПУ та блоку Наталії Вітренко «Народна опозиція» розглядаються маніпулятивні технології, що застосовувалися цими політичними силами на дострокових парламентських виборах

Біографія автора

Олена Олександрівна Яцунська, Національний університет кораблебудування ім. адмірала Макарова

кандидат політичних наук, доцент

Посилання

Политология: Словарь-справочник / М.А. Василик, М.С. Вершинин и др. – М.: «Гардарики», 2001. – 328 с.

Goodin, Robert. Manipulatory politics. – New Haven: Yale University Press, 1980. – 250 p.

Westen, Drew. The political brain: the role of emotion in deciding the fate of the nation. – New York: PublicAffairs, 2007. – 457 p.

Brader, Ted. Campaign for Hearts and Mind. How Emotional Appeals in Political Ads Work. – Chicago: University of Chicago, 2006. – 280 p.

Lang, P.J., Bradley, M.M., Cuthbert, B.N.. International affective picture system (IAPS): Affective ratings of pictures and instruction

manual. Technical Report A-6. – Gainesville, FL: The Center for Research in Psychophysiology, University of Florida, 2005. – 5 p.

Bradley, M. M., Lang, P. J. (1999). International affective digitized sounds (IADS): Stimuli, instruction manual and affective ratings

(Tech. Rep. No. B-2). Gainesville, FL: The Center for Research in Psychophysiology, University of Florida. – 7 p.

Політична реклама КПУ: «Хто ти – нащадок Ватутіна і Ковпака чи Бандери і Шухевича?» [Електронний ресурс]. – Режим

доступу: http://censor.net.ua/go/offer/ResourceID/62450.html.

Jonson-Cartee, K.S., Copeland, G.A.. Manipulation of the American Voter. Political Campaign Commercials. – Praeger Westport,

Connecticut, London: Series in Political Communication, 1996. – 202 p.

Політична реклама КПУ: «Не вір політичним банкрутам! Довіряй реалістам!» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://

censor.net.ua/go/offer/ResourceID/62450.html.

Політична реклама СПУ: «Звернення Олександра Мороза» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://censor.net.ua/go/

offer/ResourceID/61211.html.

Пять краеугольных камней украинской политики – позиции ведущих партий [Електронний ресурс] // РИА Новости-Украина. –

– 29 сентября. – Режим доступу http://ua.rian.ru/analytics/20070929/77773933.html

Політична реклама СПУ: «Звернення В. Цушка» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://censor.net.ua/go/offer/ResourceID/61214.html.

Політична реклама СПУ: «Звернення В. Семенюк» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://censor.net.ua/go/offer/

ResourceID/62320.html.

Політична реклама ПСПУ: «Захистимо нашу країну!» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://censor.net.ua/go/offer/

ResourceID/62893.html.

Эффект Ресторфф [Електронний ресурс] // Википедия: Свободная энциклопедия. – Режим доступу http://ru.wikipedia.org/wiki/

Эффект_Ресторфф.

Політична реклама ПСПУ: «НАТО STOP» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://censor.net.ua/go/offer/ResourceID/62893.html.

Політична реклама ПСПУ: «Вони говорять: «Зраду геть!»» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://censor.net.ua/go/

offer/ResourceID/62810.html.

Відеоролик Вітренко не дозволили через розпалення національної ворожнечі [Електронний ресурс] // ТелеКритика. – 2007. –

вересня. – Режим доступу http://telekritika.ua/politichna/2007-09-24/34020.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПОЛІТИЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ