РОЛЬ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ В ЕЛЕКТОРАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ
Ключові слова:
політична реклама, політичний маркетингАнотація
У статті розглянуто політичну рекламу як комунікативний процес, який
здійснюється для адресного впливу на різні групи населення з метою спонукання їхніх членів до участі в політичних процесах. Досліджено механізми впливу політичної реклами, визначено особливості політичної реклами в Україні
Посилання
Антонова Л.А. Кампания-92 – прообраз выборов XXI века? // США: экономика, политика, идеология. – 1993. – № 2. – С. 3-12.
Борисов Б.Л. Реклама и паблик рилейшнз. Алхимия власти. – М., 1998. – С. 6-11.
Брюс. Б. Маркетинг власти // Почепцов Г.Г. Имидж от фараонов до президентов. – Киев, 1997. – С. 195.
Березовець Т. Наскільки ефективна негативна політична реклама в Україні? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://
www.polittech.org/index.php?option=com_content&task=view&id=225&Itemid=40.
Гордеева О.И. Политический имидж в избирательной кампании // Технология и организация избирательных кампаний.
Зарубежный отечественный опыт. – М., 1993. – С. 158.
Ильясов Ф.Н. Политический маркетинг, или Как продать вождя // Полис. – 1997. – № 5. – С. 88.
Ковлер А.И. Основы политического маркетинга. – М., 1993.
Котлер Ф. Основы маркетинга. – М., 1990. – С. 96.
Крылов И.В. Теория и практика рекламы в России. – М., 1996. – С.
Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз, или как успешно управлять общественным мнением. – М., 1998.
Соловьев Б.А. Маркетинг. – М., 1996.
Ученова В.В., Старых Н.В. История рекламы: детство и отрочество. – М., 1995.
Феофанов О.А. Что может политическая реклама // Коммунист. – 1991. – № 12.
Черняховский В. Политическая реклама: вчера и сегодня // Реклама. – 1991. – № 3.
Deyan A. La publicite. – Paris, 1988. – P. 9.