РОЛЬ ПОЛІТИЧНОЇ РЕКЛАМИ В ЕЛЕКТОРАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • Віталій Темирівський

Ключові слова:

політична реклама, політичний маркетинг

Анотація

У статті розглянуто політичну рекламу як комунікативний процес, який
здійснюється для адресного впливу на різні групи населення з метою спонукання їхніх членів до участі в політичних процесах. Досліджено механізми впливу політичної реклами, визначено особливості політичної реклами в Україні

Посилання

Антонова Л.А. Кампания-92 – прообраз выборов XXI века? // США: экономика, политика, идеология. – 1993. – № 2. – С. 3-12.

Борисов Б.Л. Реклама и паблик рилейшнз. Алхимия власти. – М., 1998. – С. 6-11.

Брюс. Б. Маркетинг власти // Почепцов Г.Г. Имидж от фараонов до президентов. – Киев, 1997. – С. 195.

Березовець Т. Наскільки ефективна негативна політична реклама в Україні? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://

www.polittech.org/index.php?option=com_content&task=view&id=225&Itemid=40.

Гордеева О.И. Политический имидж в избирательной кампании // Технология и организация избирательных кампаний.

Зарубежный отечественный опыт. – М., 1993. – С. 158.

Ильясов Ф.Н. Политический маркетинг, или Как продать вождя // Полис. – 1997. – № 5. – С. 88.

Ковлер А.И. Основы политического маркетинга. – М., 1993.

Котлер Ф. Основы маркетинга. – М., 1990. – С. 96.

Крылов И.В. Теория и практика рекламы в России. – М., 1996. – С.

Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз, или как успешно управлять общественным мнением. – М., 1998.

Соловьев Б.А. Маркетинг. – М., 1996.

Ученова В.В., Старых Н.В. История рекламы: детство и отрочество. – М., 1995.

Феофанов О.А. Что может политическая реклама // Коммунист. – 1991. – № 12.

Черняховский В. Политическая реклама: вчера и сегодня // Реклама. – 1991. – № 3.

Deyan A. La publicite. – Paris, 1988. – P. 9.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ПОЛІТИЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ