ПРОВЕДЕННЯ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ КАМПАНІЙ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Леся Олександрівна Воронюк Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Україна

Ключові слова:

ЄС, інформаційні кампанії, євроінтеграція

Анотація

У статті аналізуються теоретичні засади залучення масових комунікацій у політичному процесі, а також на основі конкретних прикладів розглядаються різноманітні аспекти проведення успішних євроінтеграційних інформаційних кампаній в Україні з метою формування позитивної громадської позиції щодо ЄС

Біографія автора

Леся Олександрівна Воронюк, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

аспірант

Посилання

Антология мировой правовой мысли в 5 т. – М. : Прогресс, 1999. Т. ІІ : Европа : V – XVII вв. С.581 – 596.

Верников Г. Маркетинговые коммуникации – современный инструмент управления бізнесом [Электронный ресурс] / Г. Верников. – Режим доступа : www.vpg.ru/main.mhtml?PublD=26.

Грицяк Н. Інформаційні кампанії як механізм підвищення ефективності реалізації державної політики у сфері євроінтеграції / Н. Грицяк // Стратегічні пріоритети. – 2007. – № 2. – С. 41.

Дзялошинський І. Організація і проведення інформаційних кампаній [Електронний ресурс] / І. Дзялошинський. – Режим доступу : tatmedia.ru/cdr/orgkomp.doc.

Евгеньева Т. В. Технологии социальных манипуляций и методы противодействия им: пецкурс по политической психологии / Т. В. Евгеньева. – Питер, 2007. – 80 с.

Іллюк Т. ЗМІ як партнери уряду у процесі інформаційних кампаній на тему європейської інтеграції в Польщі [Електронний ресурс] / Т. Іллюк. – Режим доступу : http://www.academy.gov.ua/ej2/txts/philo/05itmjip.pdf.

Коммуникационные кампании [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.trainet.org/books/download/58 -.

Латвия в Европе [Електронний ресурс]. – Режим доступу : www.am.gov.lv/ru/id=299.

Литвиненко О. Інформаційна відкритість української влади [Електронний ресурс]. Аналітична доповідь. – К. : НІСД, 2002. – 59 с.

Paine Thomas. Common sense. – Режим доступу :

http://www.constitution.org/civ/comsense.htm.

Почепцов Г. Информационные войны / Т. Почепцов. – К. : Ваклер, 2000. – 576 с.

Ратувухери Т. информационное пространство Украины: формирование только начинается [Электронный ресурс] / Т. Ратувухери. – Режим доступу : www.dialogs.org.ua/project_ua_full.php?m_id=9897.

Роджерс Е. Коммуникационные компании : учебное пособие по науке о коммуникации [Электронный ресурс] / Е. Роджерс. – Режим доступу : www.myworld.ru.

Соловьев А. Принятие государственных решений : [учебное пособие]. – 2-е узд., перераб. и доп. – М. : Кнорус, 2006. – С. 131.

Сучасний виборчий PR : [навч. посібник] / [Лісничий В. В., Грищенко В. О.]. – Северодонецьк : Видавничий дім «Єврика», 2001. – 489 с.

Хранение информации в психологи рекламы [Электронный ресурс]. – Режим доступу : www.rbclub.ru.

Чічановський А. Функціонування ЗМК як політичний процес / А. Чічановський, В. Шкляр // Публіцистика і політика : зб. наук. праць політологічної спрямованості. – К. : Грамота, 2007. – Вип. №1 (4). – 152 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статті