КОНВЕРТАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ КАНДИДАТА НА ПОСАДУ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ В. Ф. ЯНУКОВИЧА У ПРЕЗИДЕНТСЬКІЙ ВИБОРЧІЙ КАМПАНІЇ 2010 РОКУ

Автор(и)

  • Максим Сергійович Забєля Донецький Національний університет, Ukraine

Ключові слова:

президентські вибори – 2010 в Україні, конвертаційні стратегії В. Ф. Януковича, політичні актори, політичний і соціальний капітали

Анотація

Актуальність матеріалу, викладеного у статті, зумовлена значним соціальним та ідеологічним впливом, який створила кампанія з виборів Президента України 2010 року. Її політичні гравці, зокрема В. Ф. Янукович, продемонстрували різнопланові передвиборчі стратегії, які є відображенням конвертації різноманітних видів капіталу. Аналіз застосованих під час президентської кампанії конвертаційних виборчих стратегій дозволяє поглянути на сутнісні характеристики сучасного українського політикуму, дати оцінку ступеню його ефективності та зрілості, як у цілому, так і окремих політичних акторів.

Біографія автора

Максим Сергійович Забєля, Донецький Національний університет

аспірант кафедри політології ; заступник головного редактора Димитровської міської газети «Родной город».

Посилання

Бова А. Соціальний капітал в Україні: досвід емпіричного / А. Бова // Економічний часопис ХХІ. – 2003. – № 5 – С. 12–16.

Бурдьє П. Форми капиталу. Пер. с фр. М.С. Добрякової / П. Бурдьє // Електронний журнал «Економічна соціологія». – 2002. – Том 3. – № 5.

Гугнін Е. Феномен соціального капіталу / Е. Гугнін, В. Чепак // Соціологія : теорія, методи, маркетинг. – 2001. – № 1. – С. 49–56.

Лесечко М. Соціальний капітал: проблеми розвитку й оцінки / М. Лесечко, А. Чемерис //Суспільні реформи та становлення громадянського суспільства в Україні: Матеріали науково-практичної конференції / За ред. В. І. Лугового, В. М. Князєва. – К. : Вид-во УАДУ, 2001. – 424 с.

Відеосервер YouTube [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.youtube.com/results?search_query – 28.06.2011. – 12.00.

ГО «Телекритика». Проект «Моніторинг ролі ЗМІ та політичної реклами у виборах-2010» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.telekritika.ua/vibor2009/2010-02-26/51341/ - 25.04.2010 – 14.20.

Дорогие избиратели или Кто сколько заплатил за голос? // Медіа інтернаціональна група «MIGnews.com.ua» [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http : //MIGnews.com.ua/ - 18.01.2010.-11:05.

Конституційний суд України. Офіційний сайт [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.ccu.gov.ua/uk/doccatalog/list?currDir=5037- 28.06.2011. – 12.50.

ЛІГА: Досьє // Біографія і фото Віктор Янукович [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://file.liga.net/person/2.html - 20.03.2010 – 16.50.

Ліга // Моніторинг ЗМІ. – http : //smi.liga.net/ – 18.06.2010. – 14.40.

Недержавний аналітичний центра Разумкова [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://razumkov.org.ua/ukr/poll.php?poll_id=90. 26.06.2011. – 20.10.

Політична експертна спільнота «STRATEGIUM» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://strateger.net/Vibori_prezidenta_Ukraini_2010_Rejtingi_kandidatov (02.05.2010-22.19)/ - 05.05.2010. – 09.40.

Політичний портал «Вибори in.ua» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://vibori.in.ua/kandidaty/predvibornie-programy/427-predvibornaya-programa-yanukovicha.html – 25.06.2011. – 14.30.

Спеціалізований номер журналу новин «150 самых богатых людей Украины. 2009 год» [Електронний ресурс] // Журнал новин «Фокус». – Режим доступу : http://focus.ua/economy/37752 – 20.03.2010. – 18.05.

Центральна виборча комісія України. Офіційний сайт [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.cvk.gov.ua/pls/vp2010/WP0011. – 22.05.2011. – 16.50.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-10-24

Номер

Розділ

Статті