ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ БРЕНДИНГ: НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ТА ФОРМУВАННЯ

Автор(и)

  • Наталія Миколаївна Колесницька Національний університет «Львівська політехніка», Україна

Ключові слова:

бренд, регіон, країна, місто, територіальний брендинг

Анотація

У дослідженні проведено політичний аналіз теоретичних і практично-прикладних підходів до визначення територіального брендингу як різновиду політичної технології. Виділено його категорії та основні характеристики. Вказано на роль територіального брендингу як важливого інструменту для вдалого проведення глобальної геополітики. Означено його глибокі цілі – позиціонування території таким чином, щоб вона могла здобути максимум користі у міжнародних системах: економічній, політичній, та здобула максимальне світове визнання та вплив

Біографія автора

Наталія Миколаївна Колесницька, Національний університет «Львівська політехніка»

аспірант кафедри міжнародної інформації

Посилання

Брендинг міст: досвід країн Вишеградської групи для України / [за загальною ред. О. І. Соскіна]. – К. : Вид-во «Інститут

трансформації суспільства», 2011. – 80 с.

Галумов Э. А. Международный имидж современной России : автореф. дисс. ... докт. полит. наук. – М., 2004. – 26 с.

Звєрєва К. Вплив стереотипів та міфів на формування іміджу регіону (на прикладі Донбасу) / К. Звєрєва // Держава та регіони. – 2010. –

№ 4. – С. 92–95.

Ілляшенко С. М. Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку / С. М. Ілляшенко, Є. О. Голишева //

Механізм регулювання економіки. – 2009. – № 2. – С. 175–181.

Мирошниченко В. Бренд страны как двигатель экономического развития / В. Мирошниченко // Комп&ньоН. – 2006. – № 24. – С. 13–18.

Нагорняк Т. Бренди країн світу. Імідж українських регіонів у контексті розбудови бренда «Україна» [Електронний ресурс] /

Т. Нагорняк. – Режим доступу : http://www.socialscience.com.ua/публікація/62_Бренди%20країн%20світу%20Імідж%20українських

%20регіонів%20у%20контексті%20розбудови%20бренда%20»Україна» [15. 05. 2011 р.].

Нагорняк Т. Брендинг території як предмет міждисциплінарного наукового знання / Т. Нагорняк // Сучасна українська політика. –

– № 24. – С. 35–42.

Нечай О. Маркетинг регіону, як метод підвищення конкурентоспроможності // Економіка і регіон. – 2010. – № 25. – С2. – С. 41–45.

Сльозко О. Бренд країни у світі – як фактор її конкурентоспроможності на світовому ринку / О. Сльозко // Збірник наукових праць.

Відповідальний редактор В. Є. Новицький. – Вип. 61. – К. : Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України, 2009. –

С. 88 – 92.

Тихомирова Є. Історико-культурний потенціал Волинського регіону як основа формування регіонального іміджу / Є. Тихомирова //

Слов’янський вісник. Збірник наукових праць. – № 12. – Рівне, 2011.– С. 256–261.

Шевченко О. В. PR-технології в міжнародних відносинах (європейський досвід та перспективи України) : [монографія]. /

Шевченко О. В. – К. : Центр вільної преси, 2003. –187 с.

Lindsay M. The Brand called Wisconsin. Can we make it relevant and

different for competitive advantage? / M. Lindsay [Електронний

ресурс]. – Режим доступу : http://www.wisconsin.edu/summit/archive/2000/papers/pdf/lindsay.pdf [22. 05. 2011 р.].

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Політичні інститути і процеси